16.9.16

Inspiration

_MG_0145 _MG_0135 _MG_0142 _MG_0134 _MG_0137 _MG_0133 Vau - Mä ajattelin kun avasin liikkeen oven.
Mä en tiedä kuinka moni teistä tietää jo, mutta tein visualistin hommia yhdessä myymälässä ennen kuin lähdettiin tänne reissuun.
Ja se on varmasti yks isoin syy (monen muun joukossa), miks oon niin fiiliksissä näistä kaikista Balin pikkuputiikeista ja söpöistä kahviloista. Täällä on niin nätiksi laitettuja rafloja ja kauppoja!
Oon saanut reissun aikana mielettömän paljon ideoita ja inspiraatiota etten millään malttais odottaa, että pääsen taas sisustamaan meidän kotia.
Ainut vaan, että ollaan täällä reissussa vielä pieni ikuisuus ja ennen sitä sisustamista tarvitaan koti, jota meillä ei siis ole...
Mutta hei, pikku juttuja.

Täältä sais kotiin niin ihania lyhtyjä, lampunvarjostimia, riippukeinuja, tyynynpäällisiä ja siis ihan mitä vaan!
Kaunis ajatus, mutta ehkä vähän hankala toteuttaa. Niiden raahaaminen mukana kaikkien muiden kamojen kanssa on ihan no no, eikä mulla ole mitään hajua, että kuinka helppoa/kallista olisi niiden postitus Suomeen.
Saas nähdä, ehkä jotain pieniä juttuja tarttuu matkan varrella mukaan!

1 comment:

  1. Anonymous4.10.16

    Tiesitkö et sun tatskaa on kehuttu Nordic style &beauty fb ryhmässä!!:)

    ReplyDelete