20.8.16

Lauantai

Moikka vaan! Oon nyt kirjottanu tähän vaikka ja mitä, mutta pyyhkinyt sen aina pois. TOSI haastavaa kirjottaa ensimäistä postausta. En oikeen tiedä mistä aloittaa...

No alotetaan vaikka siitä, että me ollaan oltu nyt reissussa yli 1,5kk. Kohta meidän Thaimaan viisumit loppuu ja seuraavaksi suunnataan Indonesiaan. 
Oon koko reissun ajan miettinyt, että pitäiskö mun alkaa taas kirjoittelemaan. Aloitin päiväkirjan kirjoittamisella, mutta heti kun aloin kirjottaa vihkoon niin iski sellanen kipinä. En mä halunnukkaa kirjottaa vaan ittelleni vaan halusin, että muutkin voi lueskella.


kollaasii1
Vielä 2kk sitten asuttiin Tikkurilassa meidän ihanassa pikku kodissa jossa alkoi pikkuhiljaa lähtöä kohden kaikumaan. Viimeisen viikon join aamukahvin keittiön lattialla, eikä telkkariakaan voinut enää katsoa sohvalla, kun olkkarissa ei ollut enää mitään. Hassua ajatella et nyt siellä asuu joku muu.

Mulla oli myös ihan huippu työpaikka ja ihanat työkaverit jotka oli ihan uskomattoman vaikee jättää.

Mutta nyt oon koditon ja työtön...hahah.

Kirjoittelen tällä hetkellä tätä tekstiä Pohjois-Thaimaassa Paissa. Ollaan oltu täällä nyt muutaman yön verran (ajantaju katoaa täällä...) ja tää on kyllä maailman kaunein paikka missä oon ikinä käyny. Tai ainaki tähän mennessä! Tässä on vielä aikaa ja paikkoja niin paljon jäljellä, että saa nähdä mikä tulee olemaan kaunein.


Untitled2

6 comments:

  1. Anonymous20.8.16

    Voitko kertoo mitä teet sun hiuksille ku ne on noin pitkät ja hyväkuntoset? :) siis miten hoidat ja käsittelet niitä, mitä aineita käytät (shampoo,hoitoaine,hiusöljy..), suoristatko/kiharratko vai miten laitat ne yleensä jne? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Käytän ihan marketti shampoota ja hoitsikkaa. Pyrin valitsemaa jotkut kosteuttavat/korjaavat. En ottanu reissuun mukaan mitään suoristusrautaa tai fööniä, joten en täällä kyllä käsittele hiuksia ollenkaa. Aika vähän käsittelin kotonakaan, sillon tällön kiharsin. Mutta kaikista isoin tekijä on varmasti se, että en värjää hiuksia enää ollenkaa! :) Oon tainnu nyt parivuotta olla värjäämättä. :)

      Delete
    2. Anonymous22.8.16

      Minkä merkkistä shampoota ja hoitsikkaa yleensä? Ja etkö mitään öljyjä/seerumeita käytä? :)

      Delete
    3. No täällä ollessa ei oo oikeestaan ollu väliä. Oon ostanu jotain jo kotoakin tuttua lorealia, sunsilkkiä, garnieria jne :) ja mulla ei oo täällä mitään seerumeja tai öljyjä mukana.
      Kotona mulla oli sellanen biosilkin jätettävä öljy.

      Delete
  2. Anonymous21.8.16

    Kiva kun oot back terveisin edellisen blogis lukija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihanaa kun päädyit tänne! :>

      Delete