7.11.14

Day off

do
do4
do2
do3

Moikka! Täällä kirjoittelee Crazy cat lady. Mulla on tänään vapaapäivä ja mun päivän suunnitelmiin kuuluu : Sängyssä makoilu, Dexter, kisujen paijaus ja syöminen. Muuhun en kykene.

Paripäivää sitten otettiin tehtäväksi laittaa meidän makkari uuteen uskoon, nyt se on lähes valmis ja tykkään kyllä niin paljon! Mulla on vihdoin ja viimein elämäni ensimäinen vaaterekki ja oon aika innoissani siitä. Nyt makkari on ihanan valoisa ja raikas. Jaksaa röhnöttää sängyssä vieläki enemmän. En kyllä tiiä onko se hyvä vai huono asia.

Oikeesti mun pitäis tänään siivota mun vaatekaappi ja yrittää laittaa sitäkin uuteen uskoon, se on nimittäin aika hirvittävässä kunnossa...
Ehkä mä juon vielä kupin kahvia, katon jakson dexteriä ja nousen tästä sängystä. Ehkä. En lupaa mitään.


10 comments:

  1. oi oi en kestä miten söpöjä noi sun kisut on!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. öisin ne on ninjoja ja tuhoaa kaiken tieltään!

      Delete
  2. Anonymous7.11.14

    Mikä toi fontti on tossa bannerissa :) ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nyt en muista enään, mutta dafontista löytyy! :)

      Delete
  3. voi ei mitään söpöliinejä nuo kissat<3_<3

    ReplyDelete
  4. Anonymous8.11.14

    Apua miten kauniit kissat sulla on! Aivan mielettömät silmät!! Mistä oot nää söpöliinit hankkinu? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Molemmat oon ostanut pentuina kasvattajalta :>

      Delete
  5. Ihanat noi kisut! Ja tosi kiva et alotit taas postaamaan!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jee moi liisa ihana kuulla! :>

      Delete