12.4.14

KEVÄINEN TILAUS

Untitled-1 Kuten jo mainitsinkin, oon tällä hetkellä hirveässä flunssassa. Nukkuminen on todella hankalaa. Vaikka aamulla väsyttääkin niin hengittäminen on mahdotonta ja kurkku on niin kipeä. Tässä vaiheessa mä nappaan läppärin sängylle katon muutaman jakson jotain kivaa sarjaa ja rupeen selaamaan internetin ihmeellistä maailmaa. Ensin selaan blogit, sitten mä jostain kummallisesta () syystä mä eksyn nettikauppoihin. Perus nellyt, asokset ja muut kumppanit pläräilen läpi. Siinä selaillessa saa ihan oikeasti kulumaan koko päivän.

Tällä kertaa mä itse jumittauduin H&M:n nettikauppaan. Siellä oli alessa mun muutamat lempparit jotka on jo pidemmän aikaa kummitelleet mun mielessä, jes!  Toi pörröinen neuletakki on niin nätti, ja sitten- noi kiilakorot. Ne on kummitelleet mun mielessä jo niin kauan ja kohta ne on mun ikiomat!

//Kyllä mä tän flunssan kohta selätän. Ainakin toivottavasti. Kaipaan vaan  mustikkakeittoa ja kuohukermaa..



4 comments:

  1. Ihanan keväisiä juttuja oot tilannut :) Ja hei pikaista paranemista!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon, oon jo nyt paljon paremmassa kunnossa- jee!

      Delete
  2. Anonymous13.4.14

    onko tuo valkonen toppikin H&M? näyttää tosi kivalle:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juu kaikki kollaasissa olevat on H&M:ltä, niin näyttää. Innolla odotan, että paketti saapuu ;D!

      Delete