12.1.14

IT'S TOO COLD OUTSIDE FOR ANGELS TO FLY

IMG_6941 IMG_6945 coll colllll IMG_6965 IMG_6951 collll
Mulla on vähän ristiriitaiset fiilikset tosta lumesta. On tosi ihanaa, että ulkona on pitkästä aikaa kirkasta.. mutta taas toisaalta.. No joo oli kyllä ihan kiva avata aamulla verhot ja siristää silmiä kun oli niin kirkasta. Meillä oli tänään pitkästä aikaa yhteinen vapaapäivä ja otettiin aamu ihan rauhassa. Löhöilyn jälkeen päätettiin lähteä kahville ah niin suloiseen porvooseen.
Nyt ollaan taas kotona ja pistetään varmaan joku leffa pyörimään, ihanaa ja rauhallista loppuiltaa kaikille!

ps: Me ostettiin lennot Thaikkulaan 23.3-8.4-14. En malta odottaa!

12 comments:

  1. Ihania kuvia:--) Mä kans ilahduin tosta valosuudesta, jonka lumi mukanaan toi, mut ääh.... oisin mä ilmanki pärjänny:-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos! Joo no mulla ihan sama juttu. Kun on jo tänne asti pärjännyt ilman niin ei sitä kyllä tarvitse enää.. no mutta ei se haittaa. Onneks mun kesä alkaa ajoissa! ;D

      Delete
  2. Toi valo on niin tervetullutta! :) Ihan alko masentaa se jatkuva sade ja pimeys! Mut thaikuissa saattekin sitten nauttia oikeen olan takaa valosta ja lämmöstä ;) niin kade!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Totta kyllä! No niin sanoppa muuta..mä en kestä tätä odotusta :D!

      Delete
  3. Anonymous13.1.14

    I miss you :)

    ReplyDelete
  4. ihanat hiukset sulla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitoksia! mulla on kyllä tällä hetkellä pidennykset ja mulla menee hermo kun ne takkuuntuu niin pahasti :(

      Delete
  5. Anonymous14.1.14

    Millä värillä aina värjäsin kun sulla oli sillon ne ihan vaaleet hiukset?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lorealin california blondella 8.0 tai sitten laitoin ihan tyviraitoja vaalennusaineella :)

      Delete
    2. Anonymous15.1.14

      Täh miten sulla muka sillä vaaleni juurikasvu nii paljo? :D

      Delete
  6. Kauniita kuvia! Lumi on kyllä ihana juttu, se tuo valoa ja piristää kummasti. Ja aina pakkanen sateen voittaa ;) Tosin, oon sitä mieltä että Thaimaa voittaa sen pakkasen!

    ReplyDelete