9.1.14

IHANA AAMU

IMG_6834 IMG_6818 IMG_6812 IMG_6837
Moikku kaikille. Mulla on tänään vapaapäivä! Nukuin pitkästä aikaa ihanan sikeästi. Yleensä en saa unta enään kun toi miekkonen lähtee siinä ennen aamu seitsemää duuniin. Tällä kertaa sain onneksi nukutuksi. Käytiin eilen ruokaostoksilla niin mä ennakoin tän mun vapaapäivän niin, että nappasin ostoskoriin vähän kaikennäköisiä herkkuaamupala juttuja! Heti herätessä vedin Cubuksen pinkin velouriasun päälle, laitoin kahvin tippumaan, valkosipulipatongin uuniin ja kananmunat tulille. Kaiken kruunasi Pretty little liarsin tuijottelu telkkarista. Kaikenkaikkiaan siis ihana aamu!

Nyt mä ajattelin alkaa hiustenvärjäyshommiin!

18 comments:

  1. Anonymous9.1.14

    this cat is sooooo cute<3

    ReplyDelete
  2. Good to have you back, söpöläinen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oivoi ihana kuulla ja kuin myös!!

      Delete
  3. Anonymous9.1.14

    hahah mulla oli aivan samanlainen täydellinen aamu! herkkuaamupala ja pretty little liars ;D

    ReplyDelete
  4. Kiva saada sut takasin! Luin tuolta kommenteista, että oot Cubuksessa töissä joten tiedätkö onko teille tulossa noita velourasuja lisää?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihanaa kuulla! Juu oon ja kyllä niitä pitäis tulla :)

      Delete
  5. Anonymous10.1.14

    Tiedätkö että voiko tällä vaalentaa juurikasvua hyvin? http://lorealparis.fi/hiusvarit/excellence-creme/01-erittain-kirkas-vaalea.aspx
    Ja oisko sulla suositella jotakin muuta hyvää merkkiä ja sävyä jolla sais semmosen tummanvaalean/ruskean juurikasvun värjättyä semmoseks ihan vaaleeks melkein platinaks? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kyllä tollakin saa vaaleamman tyven. En kyllä enempää osaa sanoa noista kotivaalennuksista kun oon aina värjännyt yhdellä ja samalla värillä :)

      Delete
  6. Anonymous10.1.14

    Jess oon myös yksi onnellisista lukijoistasi joka on innoissaan että aiot jatkaa bloggaamista. Tää on ollut aina mun lempiblogini:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihanaa iso ja lämmin hali sinne!

      Delete
  7. Ihana kuulla susta taas, lempparibloggaaja <3 Ja hei et just saanu mua himoitseen tota valkosipulipatonkii ihan hulluna... Taidan tietää mitä syön viikonloppuna :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi ihanaa kuulla myös sinusta! <3 mm kannatta, niin herkkua!

      Delete
  8. Anonymous11.1.14

    jihuuu oot tullu takas <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. jihuuu täällä mä taas oon!

      Delete
  9. Anonymous11.1.14

    Kamala ku sun kisuli on kasvanut! <3Viimekuvissa oli vielä ihan piskuinen haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. No sanoppa muuta, se on jo iso tyttö!<3

      Delete