22.1.14

FLU

Hellurei kaikille siellä ruudun takana. Onko siellä flunssasta tai jostain muusta ärsyttävästä taudista kärsiviä immeisiä? Täällä nimittäin on! Ja on muuten aika hiton ärsyttävää. Mulla olis ollut tänään työvuoro, mutta pakkohan se oli kotiin jäädä. Joku asiakas olis vielä pelästyny tätä mun kaunista pubiruusu örinää. Niin joo siis kurkkuhan tässä on hiton kipee..

Arvatkaa missä meiningeissä tää päivä meni. No näissä:
IMG_6973 IMG_6983 IMG_6980
Oon alkanu kattomaan O.C:n ensimäistä tuottaria! Seurasin sitä joskus iät ja ajat sitten kun se tuli vielä telkkarista joten en muista siitä oikeastaan yhtään mitään. Tässä mulle siis puuhaa lauantaihin saakka, hah.

Mä jatkan nyt näissä merkeissä..


Gifit Tumblr.com

4 comments:

  1. Anonymous22.1.14

    Paranemisia :-)
    Taltutin ite viime flunssan näillä; mangoa (tuoretta mieluiten tai sitten säilyke), turkkilaista jogurttia, tuoretta inkivääriä (huom jauhe ei käy!), kanelia ja kardemummaa -> blenderiin. Aivan sairaan hyvää ja inkivääri auttaa flunssaan! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei superin iso kiitos. Täytyy kokeilla!

      Delete
  2. voi oc ♡ aattelin ite kans eilen nostalgiahöyryissä et alkais kattoo taas sitä :-D paranemisia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, se on kyl niin hyvä! kiitos :>

      Delete