18.4.13

Päivä käyntiin!

Mulla on tänään vapaapäivä ja paras tapa aloittaa aamu: Herättyä- jatkaa vielä sängyssä loikoilua. Pelata draw somethingia, tsekata mailit ja pusutella kisua. IMG_6119 aamupala Keittää kahvia, tehdä naminami aamupalaa.. IMG_6150 IMG_6142 Uppoamalla sohvalle löllö nurkkaan ja pistää jakso gossip girliä pyörimään! Sit kun on tehty edelliset, niin voikin siirtyä säkkituolin kuluttamiseen, läppäri syliin, blogi auki ja reggae soimaan!

Mä jatkanki vapaapäivästä nauttimista!

11 comments:

  1. Kuulostaa samanlaiselta vapaapäivältä ku täällä suunnassa :-)

    ReplyDelete
  2. täydellinen aamu♥ mä niin kaipaan tuollaisia aamuja kun koskaan ei ole aikaa :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tiedän tunteen! :( mutta sitten kun se hetki koittaa niin kyllä sit hymyilyttää!

      Delete
  3. Anonymous18.4.13

    mistä gatot gg? netflixistä?=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No mä gatoin GG:tä netflixistä 4 tuottariin asti ;>

      Delete
  4. want want want♥

    ReplyDelete
  5. Oi törmäsin vasta nyt tähän sun blogiin ja voi että tää on ihana! ♥ Upeita kuvia koko blogi täynnä :-) + Oot kaunis!

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  6. Ihan täydellinen päivä♥

    ReplyDelete
  7. Anonymous19.4.13

    Jos sulla on vapaapäivä niin vietätkö sen usein yksi? Ku ite jos oon vapaalla nii tykkään vaa hengailla yksin kotona, rentoutua ja mennä salille, toki oon myös, kavereittenkaa. Mut tykkään olla vaan yksi ja sit tuntuu et muut pitää kauheen nolifenä:D

    ReplyDelete
  8. Anonymous22.4.13

    tiesitko että noista pakastemarjoista joita ei oo kuumennettu ni voi saada hepatiitti A:n tai ruokamyrkytyksen ?siis jos ne ei ole suomalaisia :)

    ReplyDelete