15.4.13

Hiusjuttuja!

Päätin nyt koota yhteen postaukseen mun tämänhetkiset käytössä olevat hiustuotteet!

hjhj
Sebastian Re-shaper - lakka
One word: paras . Tämä tuote pitää sisällään hyvän tuen, mutta samalla on niin hienojakoinen, joustavaja ja yksinkertaisesti vaan paras. Tästä ei tuu yhtään sellainen kova korppu.

hghgh
Sebastian Trilliant - lämpösuoja
Tää on ihan mahti tuote. Ihana kiilto, sopivan kevyt tuki, ei koppura ja ihanan mieto tuoksu. Ei ollenkaan sellainen liian ällömakea.

jkkjk
KC colormask
Thank you lord! Tätä(kin..) mä ylistän. Siis nää colormaskit on niin niin (niin) hyviä. Tykkään ihan mielettömästi käyttää näitä duunissa. Ihana kiilto (tässäkin), tosi kivat sävyt. Ihan superin helppo tapa ylläpitää/korostaa väriä. Mä oon ite ihan koukussa tähän vanillaan data-blogger-escaped-p="">

jhhjh
Tangleteezer
Joo, no ei siis varsinaisesti hiustuote, mutta jokatapauksessa. Ensimäinen juttu mihin kiinnitin huomiota näissä oli näiden niin söpö muoto ja VÄRIT!  Oon todella huono koskaan kantamaan laukussa mukana mitään harjaa, niin tää on vaan niin helppo sujauttaa mukaan. Niin ja sitten se toinen ominaisuus. Kyllä tää vaan selvittää aikalailla tukan ku tukan.

jkhkjhkj
S factor Diamond dreams - Shampoo ja hoitoaine
Kun muutin tähän omaan kämppään niin päätin ostaa isot pönikät shampoota ja hoitoainetta. Meillä oli duunissa ihan niitä tigin tuplapakkauksia ja sitten noita tigin Sfactoreita. Päädyin sitten noihin. Noi lupaa kunnon kiiltoa jne.
Mun mielestä ihan jees tuotteet! Ei yhtä ällömakea tuoksu kuin noissa tigin omissa pesutuotteissa mikä on plussaa :-)

Sitten mulla on käytössä vielä sellainen Wellan Oil reflections hiusöljy. Sen nyt jotenkin unohdin kuvata. Kiva tuote sekin! Tulee siloset hiukset ja kiva tuoksu.

Entä onkos teillä joitakin omia luottotuotteita?








14 comments:

  1. Mistä tota ekassa kuvassa olevaa lakkaa saa? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihan parturikampaamoista! Mä oon itse ostanu omasta duunipaikasta :>

      Delete
  2. Tangleteezeristä samaa mieltä! Ainoo harja millä annan poikaystävän harjata mun hiukset, haha :-D Ja jaksaa selvittää tätä takkupesäkettä joskus ku se on niin helppoa, ennen harjaamiseen sai käyttää hoitoaineen kanssa 15 minuuttia aamuisin... Ei ihme että olin aina myöhässä.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha eikä ihana :-D ja voi eii, no onneks tangleteezer pelastaa!

      Delete
  3. Saakohan tuota Sebastian Trilliant - lämpösuojaa esim. hairstoresta? ja paljo tuo maksaa? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä en kyl yhtään tiedä, mut stokkalta saattaa saada :) ähh hitsi ku en nyt yhtään muista! vissiin jtn parikymppiä?

      Delete
  4. Anonymous15.4.13

    ootko käyny parturi-kampaaja alan koulutuksen? :-) sulla on aivan upeat hiukset!

    ReplyDelete
    Replies
    1. käyn sitä tällä hetkellä :) oppisopimuksella, Kiitos! :>

      Delete
  5. Toi re-shaper ja tangle teezer on iha mun lemppareita kans!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hyvät lempparit oot valinnu! ;>

      Delete
  6. Mulla on lemppareina kans Tangle teezer, etenki kun mun tukka menee aina niskasta ihan takkuun kun pitää hiuksia auki.. Trilliant mulla on ollut jo joku puol vuotta, mutta en ole edes käyttänyt sitä oikeastaan :D täytyy kyllä kokeilla uusiks. Ja re-shaperia täytyy kokeilla, kuulostaa tosi hyvältä!

    ReplyDelete
  7. Mulla on lemppareina kans Tangle teezer, etenki kun mun tukka menee aina niskasta ihan takkuun kun pitää hiuksia auki.. Trilliant mulla on ollut jo joku puol vuotta, mutta en ole edes käyttänyt sitä oikeastaan :D täytyy kyllä kokeilla uusiks. Ja re-shaperia täytyy kokeilla, kuulostaa tosi hyvältä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kyl se tangleteezer on vaan hyvä. Huomaa jo pelkästä positiivisesta palautteestakin!

      Ja joo hei ihan ehdottomasti kokeilemaan tota re-shaperia!

      Delete
  8. Anonymous17.4.13

    Voiko tuota color maskia laittaa myös värjäämättömille, luonnostaan vaaleille hiuksille? :>

    ReplyDelete