18.3.13

New biker

 Tänään oli taas niin aurinkoinen keli, että oli pakko laittaa se uusi nahkatakki päälle. Oltiin kumminkin vaan autolla liikenteessä jne. Mä niin odotan sitä kun voi talvitakin sijasta heittää vaan nahkarotsin päälle!
Takki, neule ja kengät H&M / Housut Dr.Denim / Laukku Zara / Huivi Cubus / Aurinkolasit ulkomailta.

Hiukset no..on nyt miten on. Eilisin juhlinnan jäljiltä. Heräiltiin tänään vasta siinä kahden maissa ja tän päivänhän piti olla siivouspäivä. Mä lähdin käymään porukoilla kun en ollu nähny äiskää ja muita 2 viikkoon. Mulla oli kerenny tulla jo niin ikävä. Varsinki mun pikkusiskoa. Mähän meinasin tossa viime viikonloppuna purskahtaa itkuun kun juttelin sen pikkusen kanssa puhelimessa ja se kerto mulle, että siltä lähti ensimäinen hammas. Eikä se uskaltanu laittaa sitä tyynyn alle, koska se pelkää hammaskeijua...hahah.

Kotona kävin sitte moikkaamassa ja pääsinhän mä heti hommiinkin.. yllättävää sinäänsä. Värjäsin äitin hiukset ja leikkasin isäpuolen hiuksetki siinä samalla. Nyt mä oon vihdoin omassa kämpässä ja kohtapuoliin täytyis alkaa nukkumaankin. Joten, ihanaa viikonalkua kaikille!

18 comments:

  1. Anonymous18.3.13

    ihana asu ja noi sun hiukset on kyl ihan saaaairan ihanat!! sopii hyvin sulle! :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous18.3.13

    oot ihan tyrmäävän kaunis ja noi hiukset on ihanat! Näytät vähän siltä alena shishkovalta!
    t. yks kateellinen :) (terveellä tavalla)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi ihan superin iso kiitos ja haha ihana!

      Delete
  3. NOI HIUKSET sopii niin hyvin sulle :o oot superkaunis:)

    ReplyDelete
  4. where did you get the shoes? :)

    ReplyDelete
  5. Oi ihanat hiukset!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon, mäkin oon ihan super tyytyväinen :>!

      Delete
  6. aaa täydellinen toi huivi! ja muutnkin superkiva asu :)

    ReplyDelete
  7. Ihanan simppeli mut tyylikäs asu! Tekis kyllä itelläki mieli jo vetää se nahkarotsi niskaan mutta täällä pohjosessa on kyllä vielä semmoset pakkaset että saa oottaa vielä pari kuukautta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kiitos! Ai hitsi joo.. ei toi lämmin keli näytä tänne eteläänkään tulevan :((

      Delete
  8. Anonymous19.3.13

    oot kyllä tosi kaunis!:) ihana toi takki hahah. saanko udella, että kui pitkä sä oikein oot?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kiitos! Juu tottakai, semmoset 159cm :)

      Delete
  9. Aivan ihanat kengät!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon, itekkin tykkäilen! :>

      Delete